petak

IBRAHIMOVIĆ: Za Mourinha sam bio spreman ubiti (video)

Na kraju prošle sezone Ibrahimović je napustio Camp Nou poslije sukoba sa Barceloninim trenerom Josepom Guardiolom i od početka ove sezone nalazi se na posudbi u Milanu, koji ima opciju otkupa njegovog ugovora na kraju sezone.Napadač Milana Zlatan Ibrahimović je izjavio kako je za svog bivšeg trenera Josea Mourinha, sa kojim je u Interu u sezoni 2008./2009. osvojio Scudetto, 'bio spreman nekoga ubiti'.

Nakon te sezone švedski napadač je prodan Barceloni, dok je u suprotnom smjeru krenuo Samuel Eto'o.

Ibrahimović je prošle sezone postigao dvadeset golova i osvojio španjolsko prvenstvo, ali je u isto vrijeme morao gledati kako Inter izbacuje Barcelonu u polufinalu Lige prvaka, a onda i osvaja to natjecanje, uz dvostruku domaću titulu.

"Za Mourinha sam bio spreman ubiti nakon motivacije i stimulacije koju nam je davao. Ako nemate nekoga ko će vas motivirati, niste se spremni boriti do kraja i zbog toga postoje treneri." rekao je Ibrahimović za Eurosport.

Na kraju prošle sezone Ibrahimović je napustio Camp Nou poslije sukoba sa Barceloninim trenerom Josepom Guardiolom i od početka ove sezone nalazi se na posudbi u Milanu, koji ima opciju otkupa njegovog ugovora na kraju sezone.

"Mojih prvih šest mjeseci u Barceloni su bili sjajni. Sve je išlo dobro, a onda se nešto dogodilo, ni sam ne znam šta. I dalje čekam odgovor, ali činjenica je da Guardiola nije razgovarao sa mnom od drugog mjeseca 2010. godine. Nekada morate usvojiti nečiji stil, posebno kada vas plati 70 miliona. Ali kada kupite nekoga, nije pametno pustiti ga da gleda ptice po stablima." dodao je Ibrahimović.

Milan je za sada na dobrom putu da osvoji svoj osamnaesti Scudetto. Momčad trenera Massima Allegrija ima tri boda prednosti ispred Napolija kojega u ponedjeljak dočekuje na svom terenu, te pet ispred aktualnog prvaka Intera.

Međutim, Ibrahimović više od svega želi osvojiti Ligu prvaka, no to će ići malo teže, jer Tottenham nakon prve utakmice na San Siru ima prednost od 1:0.

"Ne mogu govoriti loše o Interu, jer sam tamo proveo divne trenutke. Ali mislim da je Milan veći klub. Kada sam došao ovdje prezentiran mi je plan koji me je oduševio i koji obećava puno stvari na kojima i radimo. To je projekt koji je u razvoju i mislim da će sljedeća sezona biti ona u kojoj ćemo se moći boriti za trofeje na svim frontovima." zaključio je Ibrahimović.